Monday 8 August 2011

ini kisah cinta lama aku .yg ta penting ! haha .

btol .. aku kecewa . sedih .biler tgk wall kau kat fb tuh . sebab ? aku mengharap kan kau ade lagy dalam hidup aku . betol . aku menyesal atas ape yg jady antara kite . n betol gak , semua tu salah aku .
kalau angin bole sampai kan isi haty aku , aku na dye btaw kau , ape yg ak rasa sekarang ni .. tapy . aku tawu , benda tu ta mustahil jady kan ?
  oke . tape kalau kau na trus lost cntct ngn aku . aku ta kesah . tapy , aku akan pastykan aku bahagia dengan pengganty kau ! 
huhhh ! bodoh ! bodh sangat laa aku ! kenapa kejar2 kau lagy ! huhh . 
aku ta tawu lahh na describe mcmn lagy .
ape yg aku tawu skunk , aku akan selalu mendoakan kebahagiaan kau dengan orang laen . kalau mmg tu yg kau nak .
aku akan selalu berharap bahawa pengganty kau dalam hidup aku , akan dapat bahagiakan aku . lebih dary ape yg kau prnah buad kat aku dulu .
maaf :( . tapy , kalau kau na bahagia , aku pon na jugak .
dan tolong . sekali kau pergi dalam hidup aku , sila pergi utk selamanya !

aku raguragu untuk terima kau dulu . sebab aku  takot dikecewakan atau mengecewakan .

lepas yakin yang kita akan bahagia , aku ta raguragu  dengan  kau . aku mula terima kau . bahagia dengan kau . cuba terima keburukan kau . :) mase ni aku sayang kau sangatsangat .

dan biler ade je masalah . dan kite terus surrender utk kekal bersama .
ta back up hbungan ni . kite maki menjauh .. dan bila takdir memakse kite utk berpisah . aku ttp redha .

dan mase mula2 kite berpisah . aku na je bnuh kau ! sebab , if aku ta dapat kau . tade sape bole dapat kau . haha . bangang .

No comments: