Monday, 8 August 2011

ini kawankawan aku :)

oke , skunk ni aku na cerita pasal kawankawan aku kat poli ni haa . besties aku . yg selalu ade utk aku , yg selalu support aku , selalu nasehatkan aku ,walaupun aku selalu sentap . HAHA
 haa .. yg ni roomate aku , mase sem lepas , n still jadyk roomate aku . kat rumah sewa aku nih . hehe .
nama diberi , nuridayu binti roslan , tinggal jb . haip ! dah ade pakwe , oke . jangan kacaw dye ! hehe ..
oke . aku yg kat blakang tu . tumpang amek gambr sekali ! haha . mekaseh !


o


oke , this is the next . dye jiran bilik aku . hihi . niza izati , orang nye kecik je . duk johor , tapy .. errr .. muke dye mcm org penang ! mancungg woo hidung dye !  :p
oke , next , nurul fazlyana binti muhd fauzi , nur nabila ,
ha .. yg ni single . na num fon ? bia aku adjustkan naty .. hehe 

yg ni nama dye aini . AKA sepet .:)) ni housemate aku yg paling lawa . muke chinese look woo ..
  haa .. yg cowokcowok , jangan gatal .dye da ade pakwe ! :p
okeh , yang baju hijau tu , ayu . baju purple tu , ayu jugak , so , dengan rela haty , si baju purple tuh , na kitorang panggel dye , MONA ! haha .

hahah .. oke , done with my housemate :)
yeah .. 

No comments: