Thursday, 31 January 2013

badan tough . hati pun kena tough .

assalamualaikum .

hari ni hari jumaat . roomate sibuk pasang lagu nasyid kat lappy . alhamdulillah . heheheh

hari ni kelas sejam je .. ohsem sangat . tapi . asgment melambak macam apa .
takpe .
redha .

lepas dari kelas . aku cuba buat tak tahu . cuba untuk jadi kuat .
buat rilek je .

tapi aku lemah .
ya .
aku lemah .
sepanjang perjalanan dari rumah . ke ATM . sampai ke kedai makan .
air mata dah boleh basuh motor .
hingus dah macam cendol .

kepada MR k . saya mintak maaf sebab tak dapat nak pertahankan semua ni .
kepada roomate . terimakasih sebab sudi jadi pemberi semangat .
kepada anda . terserah . katakan apa saja .
maki .

saya hanya akan berdoa .
semua apa yang kalian dah fitnahkan .
dah kutukkan . terkena pada batang hidung . batang tengkuk . segala batang pada kalian .

sebab saya ada tuhan . saya ada ALLAH .
SEMOGA KALIAN BAHAGIA . DENGAN SETIAP APA YANG KALIAN LAKUKAN . AMINN .

No comments: