Monday, 18 February 2013

penyakit .

ehh . hai . yaa .

assalamualaikum .

lamanyaa rasanyaa tak jengahh .

cuti utk chinese new year dah habes .

yaa . dah tentu para para student mcm guwa ni rela tak rela je nak hadap kelas lg .

buat asgmnt last minute . masa tu mula lahh nak gelabah :)

masa mak abah hantar aku balek ke johor ni , rasa berat je .
sebab malas nak hadap orang hipokrit .

sebab bila aku buat baik . kau mulaa la buat taik . buat jahat . jaki kat aku .
lepas tuhh kau minta tolong aku .

takpe .

aku maafkan . aku tolong kau . buat baik ngan kau .

tapi bila kau jumpa kengkawan kau . kau buat taik lg . jaki lagi .

perkara yang sama berulang .

sampai bila ?

sampai kadangkadang aku rasa aku malas nak buat baik ngan kau dahh .

astaghfirullah .

sumpah . aku tak berniat . tapi berubahlaahh . berhenti jd hipokrit .



No comments: