Sunday, 20 January 2013

sister :)

assalamualaikum .

hai reader . bila asgment tak berlambak hari ni , mula laa aku nak ngepost memacam .

haha .

ekceli , tetiba je rasa hari ni nak tulis pasal E day kakak aku .
apa tuhh E day ? engagement day laa * hantuk kepala .


bila aku dapat tahu yang dia nak bertunang , aku senyum . dan sebak .
sebab aku hanya punya satu kakak .
tukang gaduh . tukang teman . tukang bicara .
dia memang annoy . tapi dia tetap kakak kan :)
siapa pulakk lah yang nak teman aku tengok wayang , shopping , ngorat pakwe hensem , karaoke , tengok pakwe hensem , dan amalam wajib , buli anak sedara yang ada nihh .

whatever it is , to my beloved sister , congratulations .
tahniah .
untuk bakal abang ipar . tahniah juga .
im letting my sister to you . because i want someone better to care her . please . love her . care her . and never let her hurt .

*aduiii terabur eksiden abes english aku ! oh my english !



tahniah sister :)

No comments: