Friday 18 January 2013

maggi .

assalamualaikum .
.
aku baru je lunch dengan housemate tadi .
diorang ajak aku makan nasi .
aku cakap .
taknak . aku nak makan maggi .
terus kena marah . haha . sayang jugak dekat aku .
well , bukan apa , maggi tu terkandung lilin . thats the reason why kenapa mee dia tak melekat with each others . also contain bahan perasa yang boleh menyebab kan rambut gugur . hotakk lembab . and so on .
*sekarang ni tengah pk muka aku dalam keadaan botak tengah . homaiiiiii ! taknak !
megi memang tak elok untuk otak para student . some says , kalau teringin makan jugak , letak laa sayur sikit . sawi ke . carrot ke .

tapi kenyataannya ,

student dan maggi memang tak dapat nak dipisahkan .
mungkin pasal harga megi tu murah .
boleh ke order nasi goreng ayam dengan harga 4 hengget ?
kill your self .

No comments: