Wednesday 16 January 2013

hapdet berhabuk

whoaa ! whoaaa ! muka extremely eksaiiiited . berhabuk dah blog ni . bersarang . lelabah tikus semua ada . lama tak hapdett . tua dah aku . well . we start over again lahh yea ? happy new year guys . *event sekarang ni da masuk 17 january . tapi ni still on january kan ? :) nak start dengan apa laa eh . aku . makin besar . sihat . alhamdulillah . anak sedara dah ade 5 orang . 5 orang taw :) which is supposed to be aqill ,, aqiff , umaii , sofea , and the last one muhammad . soalan untuk abang2 aku sekalian . nak request lagi anak sedara bolehh ? heheh . well . i got my own life . now . seriously . even sometime ada jugak kuman kuman kacau . the most important things . sekurangkurangnyaa aku rasa aku dah cukup ada semua . parents . bestfrens . bakal imam aku :) dan aku tak minta lebih dari tuhan aku . melainkan kesihatan kami semua . kesejahteraan . keselamatan dan hidayah . semoga kami menjadi insan yang lebih baik . akan datang . penghuni syurga INSYAALLAH :') *gtg to class . tata . assalamualaikum .

No comments: