Saturday 18 February 2012

this is an advise not a curse :)

haii readerr . well . its me againn . ouh .. sumpah ta tahuu na update apaa . sebab ? gila kosong hati ni .. okay . lets start . evrybody have their own bad day rite ? sure . same like me . aku dahh ada banyyak bad days . dengan encik pakwe . dengan kawankawan lagii . yang aku na sentuh kat sini . if kalau ada masalah , salah faham , SILA JANGAN DENGAR DARI SEBELAH PIHAK SAJA . okayy . kalau dengar dari sebelah pihak , yang baek akan jadi jahatt . kau . aku bukan na salahkan kauu . tapi ini peringatan untuk diri sendiri jugakk . aku penad . seddey bila korang start tuduh macammacam . bergaduh . tanpa cari jalan penyelesaiann . come on . ur growing up . settle problem like the eldest . p/s : sapa yg buad fitnah kat aku . maaf . sampai mati aku ta bole na maafkan , sebb kau dah tikam blakang aku twice . bye

No comments: