Thursday 6 October 2011

kau sahabat :) kau teman :)

bila kita hilang kawan kita .
orang yang pernah rapat ngn kita satu masa dulu . mesti sedih kan ? lagi bila dye pergi tinggalkan kita utk selamlamanya .
semalam .6/10/2011 . kawan aku . mohd rizal bin mohd zain . meninggal dunia . xcdent kat kelantan . tuhan lagy sayang kan dye . maklumat lanjut . beli newspaper . baca ! aku taknak cter panjang . yang aku na tekankan kat sini . adalah . maut itu ditangan tuhan . kita tak tahu bila . dimana . bagaimana . jadi . ta payah laa sebok na mengejarkan nikmat dunia yang sementara ni . akhirat itu adalah segalanya . dan selamanya
grrr . speechless rite now !
wtever is it . sedekahkan pahala ALFATIHAH . kepada kawan aku .
mohd rizal bin mohd zain . kau kawan terbaek . yang ta pernah buad aku marah . n selalu tersenyum :)

2 comments:

Yunn Sarah said...

al-fatihah .. takziah kepada keluarga arwah

syahirah.man said...

:(