Monday, 15 August 2011

sayang :)


Mase aku tgah dok usha2 fb . Melayan komen2 kawankawan aku . Ade sorang kawan aku , post something . Aku tergerak hati na bukak .
Aku pon bukak . Tajuk dye je , da tariktarik hati aku na baca  .
ABG , TGU MAK DI SYURGA YA .
Ni tajuknya . Aku pon mula membaca  , ayt pertama je , aku dah mula pk kan aqill . Makin aku baca , makin aku teringat kan aqill !
 Sumpah ! Cerita dye sama mcm aqill .
Saket dye , bila perut makin buncit , lemah . Ta mampu bercakap . Sama je mcm keadaan aqill dlu .
Aku ingat lagy , dulu , aqill yg rapat ngn aku , cz aq suke layan n bg je pe yg dye nak . Dye aktif .
Tapi , biler saket dye makin teruk , dye jz terbaring . N ta bole na cakap pape pon .
Setiap kali aku g rumah dye ,  aku akan masok blik , dn mnanges .
 Sebab aku ta tahan tgk dye saket  mcm tu .
Sampai kadangkadang , aku selalu berdoa .
YA ALLAH , BIARLAH AKU YG TANGGUNG SEMUA SAKET AQILL . JANGAN LAA BG DYE SAKET YA ALLAH . DYE KECIK LAGY .
Tapy , tuhan lagy sayang kan dye . ALHAMDULILLAH . Dye dapat hidup setahun tujuh bulan kat dunia ni . Dye ade dengan aku selam setahun tujuh bulan ni .
Dye ttp dye , dan tade pengganti .
Sumpah . Sayang aqill harith , banyak banyak bintang !
Lagu yg aqill suke : satu labahlabah :)

No comments: