Saturday 13 August 2011

cukup sampai sini . :)

tolong laa jangan saket kan aty aku ye ?? aku jz na bahagia tu jadyk milik aku . tu je .
kalau aku ni belum boleh na bahagiakan kau , aku mintak maaf . tegur aku , betulkan kesilapan aku .
aku tawu ,aku ta sempurrna , ta perfect mcm ape yg kau nak . aku mintak maaf .
kalau dengan kehilangan aku , kau bole bahagia , silakan . untuk hidup tanpa aku .
kalau tanpa aku , kau boleh tersenyum , silakan . untuk kehilangan aku .
penat . ta mahu . ta larat na pk semua nih .
bukan na mngeluh . tapy aku tahu . ALLAH sedang menciptakan satu terbaik utk aku .
aku juga tahu . ALLAH ta kan bg aku dugaan , jika bukan kerana , aku bole utk mengatasinye .
terimakaseh YA ALLAH .
syukran YA ALLAH .

1 comment:

syahirah.man said...
This comment has been removed by the author.