Thursday, 31 March 2011

kisah puan kucin bersama ank2 nye , ,

aku ni sebenar nye , bkn la benci sangat kat hewan bername kucin nu . . tapy , aq sebenarnye takot kalo dye geget aq . . 2 yg kadang , kalo kucin 2 ade kat dpan mate aq , aq sanggop patah balek , o bagy rasuah kat inik o puan kucin supaya g maen jaoh2  . . hihi . . al kisahnye , satu ary yg aman damai , aq nmpak , tetibe je , puan kucin kat blok aq ni da bersalin . . terkejut aq . . biler aq ty kat puan kucin , sape tlg dye melahirkan ank2 dye ,puan kucin 2 jwb gune bidan kampung . . cheeehhh . . ta gune pyer kucin . . mnipu aq lak . . kuang hajo la kucin zaman skarang . . aq pon g la tgk si anak2 kucin , tanpe memperdulikan puan kucin yang sedang dalam pantang . , ade 3 org . . sorang ekt muke bpk dye , 2 org lagy ekt muke puan kucin 2 la . . comel je .  aq na pgang , tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii . . ta brani . . hihi . .  tup tap , tup tap ,  hary bganty hary , buln berganty bulan ! ahah ! aq tgk adeq bradeq kucin 2 da besar da , da panday bukak mate da . . tetibe , 1 ary ni ,a ku tercary2 la , abg dyorg . . lary ruma ke ?
 aku pon ty la kat puan kucin 2 . . mane ank sulong ko . . lary ruma ke . . sikit pun puan kucin tak pedulikan aku . . cittt . . . sombong . aq pon bia la puan kucin 2 meroyan g caryk ank dye . . tetibe , mmber aq btaw , anak sulung puan kucin saket ! jatuh bangunan ! sdey sgt . . bygkan , aq second floor , kucin yg kecik 2 jatuh bangunan . . sian dye . . naseb bek ta maty . . aq na marah puan kucin 2 , tapy mcm ta sampay aty . . tape lah , pandy la dye jage ank2 dye . . si incik kucin 2 , da lame ta balek ruma ! ta gune punyer incik kucin ! lepas tgn je ko eh ! semuge incik kucin dpt hidayah , pulang kerumah n jage la fmily ngko . sekian~

No comments: